Dagarna rullar på .

Jag har haft en riktigt mysig jul ♡ Vi provade på att vara hemma utan att flänga runt överallt i år och det var så jäkla mysigt! Vi åt grötfrulle, barnen fick några klappar och sen åkte vi till min farmor för glögg och köttbullemackor. Efter det åkte vi hem igen, lagade julmiddag och fick besök av tomten! Herregud va Mea blev till sig. Vi blev så lyckliga av att titta på henne 😍 det kändes som att hon verkligen förstod grejen i år! 
 
Efter vårt egna lilla julbord lekte vi med det som gömde sig i klapparna innan vi somnade som stockar allihop! 
 
Nu är Tobias pappaledig och jag jobbar. Det är skönt med lite ombytta roller! Det är svårt att vara ifrån barnen dock. Sånt vänjer man sig ju aldrig vid. Men det är ju viktigt för Tobias att få tid med barnen han också och detta var en perfekt tid 😊 dessutom jobbar jag aldrig sådär långa dagar som han gör! 
 
Imorgon ska jag bjuda ut honom på date 😄 
Det ska bli trevligt! Sen är det nyår snart också. Nyår med barn och vänner i vanlig ordning. Åh va mysigt det ska bli!! ❤
 
Hoppas ni har haft en fin jul allihop! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0