En mysig dag igår!

Vi hade en bra dag igår jag och Mea ! Vi lämnade resten av familjen hemma och drog iväg på bio . Efteråt åt vi på Pinchos och kom hem alldeles lagom till läggdags .
 
Nöjd tjej med egen drink ❤ Vilken jävla höjdarrestaurang 😍 dit ska jag ta med Tobias! 
 
När jag kom hem ordnade jag kalendrar. En till Mea och en till Tobias. Jag bestämde egentligen att inte fortsätta göra paketkalendrar den dagen jag fick fler barn men det är ju så roligt. Och lyckan i ögonen går ju inte ens att beskriva! Det är värt det helt enkelt. Det bara är så! Hör står hon med sin favvo Mr.Bean i handen helt överlycklig😂
 
 
Idag har jag jobbat i 4 timmar och när jag fick frågan om att jobba imorgon också så sa jag ja. 4 timmar även då. Det är ju fredag och vi har helgen tillsammans efteråt. Barnen är med mamman och syrran dom timmarna ❤
 
Fa-an va jag längtar tills imorgon då det är HELG . Direkt när vi slutar jobben imorgon ska kosan styras mot hemmakväll för en feeet påse godis innan vi gör något annat !! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0