Mitt i veckan !

 
Vi lever och mår bra! Jag hade en vän på kaffe imorse och spenderade sedan min lediga dag på jobbet.  Låter väl tokigt i era öron men att hänga med tjejerna på jobbet är precis lika bra som att hänga hemma med vilken vän som helst! Melinn var också med. Mea var på förskolan! 
 
Tobias ska vara pappaledig litegrann i både december och januari och då ska jag JOBBA! Jag hoppas verkligen att jag kan varva jobb och mammaledigt tills Melinn är lika gammal som Mea ❤
 
Jag ligger i ett bad nu och njuter av tända ljus och tystnad. Jag håller på att göra en rensning i kroppen nu och är tröttare än vanligt såhär mot kvällen pga det. Men det är ju bara innan det väder! 😊 I januari ska jag fortsätta sen! Är det någon av mina läsare som vill kicka igång det nya året med en c9 så är det bara att ni hör av er! Jag hade tänkt köra lite bättre pris nu i december och januari 😊 precis som jag har gjort på våren tidigare!
 
Hoppas ni har haft en fin dag allihopa! Nu ska jag fortsätta njuta av tystnad innan Tobias har tränat färdigt!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0