En alldeles lagom dag. Kan man säga så? Ja det kan man väl? En dag som alla hjärtans dag så tycker jag att det går!
 
Först och främst- alla hjärtans dag för mig är inte bara presenter, hjärtformat fika och blombuketter. För mig är denna dag alla hjärtebarnens dag. De två senaste åren har det varit så. Även om jag naturligtvis tycker att man ska uppvakta varandra en dag som denna så är att skänka en slant till hjärtforskning precis lika viktigt för mig! 
 
Min mamma, syster och systerdotter var här och drack kaffe tidigare idag en stund. Sen hade Mea dans. Hon har börjat dansa och tycker att det är så himla roligt! Hon dansar mest runt i sin egen värld, men jag blir så lycklig  av att se henne glad! 
 
Efter det hämtade Tobias och Melinn upp oss och så åkte vi och handlade pizza & godis! Mitt i veckan!! Så himla mysigt! Det är att fira ordentligt tycker vi! 😁
När vi kom hem hade jag fått rosor av Tobias! Han är så fin! 
 
Jag är så glad att jag har honom. Jag är så kär i honom! Varje dag tänker jag på hur bra allting blev när jag träffade honom. Jag är ganska säker på att jag alltid kommer att känna det jag känner nu för honom! ♡ 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0