Nyår!

 
Vilket himla mysigt nyår vi fick! Min familj och Natalies familj. Trerätters med oxfilé till huvudrätt och barn som höll sams näästan hela kvällen! Melinn somnade tidigt men vid tolvslaget fick jag skåla in det nya året med dessa tre älsklingar. Tidigare har dom inte hållt sig vakna!
 
En puss vid tolvslaget av min kära sambo fick jag också såklart ♡ 2017 får vi fira vår femårsdag! Tiden går för fort alltså! 2012 stod vi och pussades under raketregnet och undrade hur 2013 skulle kunna slå 2012 😅 Det slog vi ganska lätt. Och jag tycker att åren blir bättre och bättre! 
 
På bilden här skulle vi fira in 2014. 
Denna bild på Mea är från nyår när 2012 skulle bli 2013😍 min fina flicka! 
 
Hoppas att ni också hade ett fint nyår! Med god mat, bra sällskap och glädje! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0