Tisdag.

Jag känner i kroppen att det är ett nytt år. Piggare på något vis. Lugn. Vill att det ska hålla i sig. Vill att Melinn och Miléa också ska få ett riktigt bra år! 
 
Jag vill jobba, vara med barnen och mina vänner. Vill göra sånt jag varken orkade eller hade lust med förra året. Då var jag gravid och när det blev sommar så ville jag inget annat än att vara hemma med familjen. De gånger jag kände mig pigg på "fritid" så ville jag gärna jobba. Kanske för att jobbet innehåller så mycket för mig än bara jobb. 
 
I år vill jag såklart hänga med familjen också men kanske inte bara hemma utan på lite äventyr. Dessutom är vi 8 tjejer som bokat en kryssning i mars! Gud så roligt det kommer att bli! 
 
Imorgon tar vi helg i familjen. Jag ska jobba på lördag i några timmar dock och nästa vecka ska Tobias vara pappaledig när jag jobbar. Älskar att vi kan dela upp det lite! Tro inget annat än att jag njuter av barnen och tiden hemma men jag skulle aldrig försöka få er att tro att det inte är skönt att jobba också. Jag älskar det! Men om du läser detta Jessica- du fattas! ❤
 
Nu ska jag fortsätta läsa domen om pedofiläcklet från Ludvika som blev dömd till ynka 6 års fängelse. Det är bäst jag inte ens skriver vad jag känner i min kropp när jag läser. Mitt hjärta BLÖDER för de stackars barn som blivit utsatta för honom! 
 
Imorgon är vi lediga och en vän kommer på besök. Det ska bli skönt med en sån dag. 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0