Det där med att hämta energi.

Inatt har jag sovit som en stock. När Melinn vaknade några minuter över 6 imorse så tog det verkligen emot att gå upp. Tobias och Miléa skulle som tur var upp kvart över så jag fick ligga kvar en stund i alla fall.
 
Nu är klockan halv nio och det är dags för en vila. Hon är så jäkla trött på morgnarna och brukar vilja somna om en stund lagom tills en annan börjar piggna till 😅
 
Tobias är så himla fin med oss tjejer. Ibland när jag tänker på det så blir jag så tacksam. Vi delar verkligen på allt när det kommer till ansvar och vi är noga med att båda ska vara utvilade (så gott det går under dessa småbarnsår) samtidigt är det ju också viktigt att ha egna liv. Också. När Tobias hade sin utbildning och var borta i veckorna tex så var jag helt slut. Men det måste få vara så. Även om jag var väldigt frustrerad då. Men man växer på något vis. Jag gör ju mycket också, även om det bara är över en dag. Nu i mars ska vi tex på kryssning ett gäng tjejer, i april ska jag till Örebro på 30årsfest och i maj åker jag till ullared med ett gäng kompisar. Jag blir alltid fylld av ny energi när jag får ha lite tid att bara vara Sandra. Det gör mig till en gladare mamma! Hur gör ni när ni behöver ny energi för att funka somed bäst? 😊
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0