Helg & firanden!

Igår var det fullt upp hela dagen. Melvin fyllde ett år och det skulle förstås firas ❤🎉 ! Jättegott fika, glada barn, solsken och som alltid så himla trevligt att träffa alla mammor till barnen också! Födelsedagsbarnet charmade oss i vanlig ordning och Melinn var alldeles till sig av alla barn! Miléa hade som tur var också en kompis att leka med! Vi hade så himla trevligt allihop!
 
Efter det så var det raka spåret till firande nr 2! Min svärmor fyllde jämnt och det var storkalas på schemat! Väldigt trevligt även där! Så trevligt att vi inte begav oss därifrån förns vid 21.00 😄 Miléa har sedan hon var liten bebis sovit 19-07 och Melinn lägger sig heller aldrig efter 19. Det krävs en del för att jag ska ruckla på sovrutinerna men igår var det absolut värt det! 
 
Idag började vi dagen med att städa i lokalen som vi firade Inger i igår och sen blev det handboll. Efter det kom min systerdotter på besök innan det blev ännu en handbollsmatch vid 16! Fullt upp med andra ord! Men roligt såklart!
 
Nu ska jag snart fixa iordning en bricka med massa gött innan jag kryper ner framför tvn med Tobias! Jag har förresten bestämt mig nu ang mitt hår . I veckan ska det bli kort igen! 💪



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0