Jag vill till ☉

Snart fyller mina barn år! Melinn blir ett helt år den 26e april och 9 dagar senare så blir Miléa 6 år. 
 
Melinn var ju beräknad 3 maj och vi väntade oss en lång tid på sjukhus efteråt då vi trodde att hennes hjärtfel var mer komplicerat än det visade sig vara. Jag var så ledsen när jag tänkte på att vi skulle missa Miléas födelsedag och att hon skulle få fira hos sin mormor med alla släktingar utan oss. Inget kalas med kompisar kunde vi planera heller och jag kände mig så dålig som skulle ta det ifrån henne.
 
Melinn kikade ut en vecka tidigare och eftersom att vi fick åka hem redan efter 2 dagar (det blev dock 3 eftersom att vi bad om att få stanna en extra natt för att känna oss lite tryggare. Det var ju trots allt en helomvändning mot vad vi hade väntat oss) så kom vi hem och fick fira Miléas födelsedag tillsammans ändå! Dock så var det inte så många kompisar som kunde komma på kalas med så kort varsel och jag bjöd inte så många heller pga att Melinn bara var några dagar och ni med barn vet att energin inte är på topp i början.
 
I år ska hon i allfall få bjuda sina vänner på kalas! ♡ 
 
Vi har pratat om att boka en resa länge. Förmodligen blir det till Rhodos i augusti/september! Jag och Mea var där när hon bara var en liten bebis med ett helt gäng människor. Sällskapet var jättebra och hotellet var underbart men det fanns en människa med i sällskapet gjorde att det var svårt att njuta av något av det. Jag har många gånger sagt att jag skulle vilja åka dit igen och få uppleva det igen "på riktigt" . För jag älskade det! Vi har planerat ihop med några fler och förhoppningsvis så kan vi boka snart! När man är 11 personer så krävs det lite mer planering än om vi bara hade åkt själva 😁
 
Hur som helst - idag ska jag tvätta och återigen tvätta. Imorgon ska jag jobba! Hoppas ni har en fin dag allihop ♡
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0