Nu har vi bokat!

Det blev en resa bokad igår. Vi packade in oss i bilen när Tobias slutat jobba och åkte hem till Sandra med familj. Vi åt lite kvällsmat och började söka på resor. I augusti åker vi till Rhodos! Det ska bli såå himla roligt!
 
I juni åker vi till sommarstugan i Båstad i 10 dagar också! Men då blir det bara familjen. Förra året så var vi i stugan precis innan Tobias skulle åka bort på utbildning i två veckor vilket gjorde att jag kände mig ganska nedstämd. Det var ju såklart mysigt oavsett men någonting låg och störde den där fridfulla känslan som jag annars alltid känner när vi är där. I år ska det bli skönt att bara få njuta! 😊
 
Jag kollar på "unga mammor" i skrivande stund och hör att ett par döpt sin dotter till Miléa. Det namnet verkar bli vanligare. 2011 när min dotter fick det namnet så hade jag aldrig hört det. Det fanns 8 personer i hela Sverige med namnet men det var inte alla som hade det som tilltalsnamn. Nu finns det 25 stycken. Melinn finns det 10 stycken som heter enligt http://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/namnsok/Search/?nameSearchInput= 
 
Nåväl. Vi var ju bland dom första iaf 😅 jag får leva på det! Haha!
 
Nu ska jag läsa lite bloggar och försöka somna snart. Tobias är iväg en sväng men borde komma hem snart!
 
Hoppas att ni har en trevlig kväll! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0